30 Ocak 2012 Pazartesi

27 ocak 2012  Cuma

2 yaşını  bitirdin canım kızım... günler ,seneler öylesine çabuk geçiyor ki. daha dün küçücüktün.şimdi bıdır bıdır konuşuyorsun.


geçen pazar dedenler geldiler. doğumgünün için kelebekli pasta yaptım.



27 0cak 2012 cuma günü doğumgününde de halan,yengen,kuzenlerin ve babannen geldiler. yine kelebekli pasta yaptım.

28 ocak cumartesi
sabah kahvaltısını hazırlarken sen sandalyede oturuyordun. çorabında boncuklar var ve sen bacağını sandalyeye vuruyordun bir yandan. " anne ses cıkıyor dedin" hayret ettim..
sonra da " anne kalbim de ses çıkarıyor dedin"  daha da şaşırdım.

30 0cak 2012 p.tesi

istanbulda öylesi güzerl kar yağıyor ki.. akşam sen ben baban dışarı kartopu oynamaya çıktık.
sen daha çıkmadan" anne kartopu oynayacağız" dedin.
dışarda oynarken bir yandan " üşüdük buzz "  diyorsun bir yandan da eve gitmek istemiyorsun :))
sana " hadi eve gidiyoruz "  diyoruz. sen " kalcam " diyorsun...

0 yorum: